Baseballjackan från Gina

Jackan precis alla tjejer har/vill ha. Finns i rosa, röd, svart, blå, grå och grön. Dock finns inte den rosa och gröna kvar, och de är faktiskt dom finaste. Fast den rosa är så fjortisstämplad så den skulle jag aldrig ta på mig, men den gröna är riktigt snygg! Eller den va det till alla köpte den, jag såg den när ingen hade den, och tyckte det var den snyggaste och coolaste av alla, just för att jag inte hade sett den på någon. Men sen köpte alla den och nu är den inte lika snygg, fast den forstfarande är den snyggaste. Så jag tror inte att jag vill ha den längre, men om ni ska köpa någon av dom... Ta den gröna förfan, skitsnygg! Eller vad tycker ni, kära läsare?

Slänger in en bild på mig från idag när jag var på Smithska med min bästa vän Emma. Bandu bikini är supersnyggt, fast inte när man solar såklart. Snyggt med tio cm vit hud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0