Woopsi

Det tog lite längre tid än jag förväntade, aja nu är jag hemma i alla fall, tänker inte visa vad jag köpt idag eftersom jag inte orkar. Får se om jag får tummen ur och gör det imorgon. Nu ska ni i alla fall få lite gott såhär vid midnatt.


Rachel Bilson har stått i skuggan av Mischa Barton och hennes träffsäkra klädstil länge. Men för några år sedan bytte tjejerna roller, Mischa drogade och söp ner sig, medans Rachel snabbt fick koll på modet och nu är hon en stilfull tjej med många beundrare. Självfallet älskar jag henne stil och speciellt denna outfit, men personligen saknar jag den gamla Mischa Barton. Jag hoppas att hon kommer tillbaka snart och att det finns gott om plats för dom båda att vara stora modeikoner. Men man vet ju aldrig, det sägs att tjejerna inte kom så bra överrens när tv-serien "The OC" spelades in.. Någon som vet varför och om det har förändrats?
Föresten, vem tycker ni om mest, Rachel eller Mischa?


Kommentarer
Postat av: Axel H

Är det någon skillnad på bilderna? :S Vem är vem? :S Det är samma person va? :P

2010-07-31 @ 13:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0