Augusti för i helvete

Nu är det augusti och sommaren är snart slut, även om värmen brukar sättas i verk just denna månaden. Själv tror jag att augusti kommer bli en riktig bra månad och jag har rätt mycker inplanerat. Tänker inte dela med mig av allt, för.. ja det är bara att inse, detta är ingen blogg om mig utan om mode.. Men eftersom jag är så himla snäll så tänker jag läska er med lite godsaker som kommer hända i augusti månad i alla fall. So enjoy guys.

  • en av mina bästa vänner kommer hem och har med sig en present till mig, vet dock redan vad det är... men kommer i alla fall spendera varje ledig stund med henne
  • samma bästa underbara vän ställer upp i kultur och uppträder i nordstan, sjunger och dansar. återkommer med tider och datum, kom och titta!
  • rix fm var en stor succé förra året och ska upprepas i år igen
  • jag börjar gymnasiet den 23, ska bli spännande
  • den 24 är det min dag! om exakt 24 dagar är jag 16. hiphip hora
  • nrj in the park sög stort förra året men med Rasmus Seebach kan de nog bli kul


EN BÄSTIS EN VÄN EN POLARE, jag var så sugen på tårta så åt en hel. mm gott

Vad har ni för er denna månaden? Love to know!


Kommentarer
Postat av: Alicia Peterson Wrede

Du är lixom typ bäst, men att lägga in en bild på mig när jag ser ut som ett mobboffer. Inte så snällt, jag saknar dig. Kommer imorgon vid 6 tiden. Dåfan blir det Emma&Alicia hela Augusti! <3

2010-08-01 @ 22:11:05
URL: http://aliciawrede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0