Agda gästbloggar.

Yes ni såg rätt, jag (alias Agda) gästbloggar. Jag heter alltså inte Agda egentligen men mitt riktiga namn är lite topsecret. Så ni kan kalla denna händelsen: Agdas Fashion.

Jag är Emmas vän, typ hennes bestman om man kan säga så. Jag hjälper henne när hon har det svårt. T.ex. en gång när vi skulle ut. Hon kunde inte bestämma om hon skulle ha sin mink-pälsväst från Paris eller sin siden blus från Dior, sådana svåra tider hjälper jag henne med mitt underbara mode-veto.

Jag är en sådan människa som ser ett modemissfall på en gång. Det svartnar för ögonen, jag får migrän & magkatarr, helt hemskt. Men nu ska ni få ta del av min underbara talang. Let the fashion begin!

I höst är det ju inne med tråkiga & dystra färger såsom brun, militärgrön, mörkblå & svart. Skit i det!! Kan det bli mer tråkigt?? Som om hösten inte är dyster nog menar jag, dahh... Satsa på neon & pastell, precis som i sommras. Jag skriver "Keep up the good work with the summer-colours" för att citera modeikonen Kim Jong-II (Jag älskar hans kollektioner, kolla google!). Så matcha vilt & kör på shorts i vinter.

Jag har en absolut favirit i höst. Här:




Shit alltså, jag köpte röda Hunter stövlar i förrgår. Love them, jag bor i dem. Jag hade de till & med när jag sov förut. Sååå härliga.
Legginsen finns att köpa på Shock för 299:-
Linnet H&M 69:-
Kjolen finns på Rut mfl 399:- (sjukt värda pengar)
Hatten på http://fashiononline.com (Jag köpte min på modeveckan i Paris) 449:-
Armbandet har jag gjort själv med äkta pärlor från Rhodos.

Men nu ska jag inte skriva mer, kommer fler inlägg från mig. Vi hörs bbys. Puss & Kram.
Eller Kiss & Hug xx som man skriver i min andra hemstad, New york.

Kommentarer
Postat av: josefin gard

hej allt bra :) ????

2010-08-20 @ 23:31:26
URL: http://joooi.blogg.se/
Postat av: angela

Män som kollar på bröst lever längre? Vad tycker du om detta? Kolla min blogg och tyck till! :D

2010-08-21 @ 11:09:26
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: steffi

hej , fin blogg du har ,besök gärna min blogg och släng in några kommentarer om mina inlägg

PS. gillar din blogg och din desing <3

2010-08-21 @ 19:40:05
URL: http://steffilatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0